Najczęściej zadawane pytania

Witaj Podróżniku!

Poniżej zamieściliśmy kilka naszym zdaniem istotnych pytań i udzieliliśmy na nie odpowiedzi.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Jeśli nie- zapraszamy do kontaktu!

 

Jakie są koszty dostawy paczki w sklepie internetowym campingshop.pl?
Koszty wysyłki w naszym sklepie są jednymi z niższych na rynku i zaczynają się od 9,99 zł! Do tego oferujemy darmową dostawę już od 399 zł! Jeśli szukasz bardziej szczegółowych informacji zajrzyj do zakładki: Koszty wysyłki.

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście! Zadzwoń do nas na numer 790 506 796 i złóż zamówienie przez telefon!

 

Chciałbym zwrócić produkt, jak mogę tego dokonać?
W naszym sklepie masz aż 30 dni na zwrot zakupionego towaru! Wszystkie informacje związane z dokonywaniem zwrotów znajdziesz pod linkiem: 30 dni na zwrot

 

Chciałbym odebrać zakupione przedmioty osobiście, gdzie mogę to zrobić?
Odbiór osobisty jest możliwy w dni robocze od 9 do 16 w naszym biurze w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3. (sprawdź na mapie)

 

Czy muszę się logować aby dokonać zakupów?
Nie, aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz zakładać w nim konta! Dodaj produkty do koszyka, przejdź do kasy, wybierz sposób dostawy i płatności, a w ostatnim kroku podaj adres pod jaki mamy wysłać zamówienie.

 

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym?
Naszym klientom udostępniamy aż 3 wygodne metody płatności! Przelew internetowy, szybkie płatności przez Przelewy24 oraz Płatność przy odbiorze. Dodatkowo w ramach szybkich płatności on-line przez serwis Przelewy24 istnieje możliwość zapłaty za zakupy kartami Visa lub Master Card, a dla koszyka o wartości ponad 300 zł również możliwość płatności ratalnej. Wszystkie szczegółowe informacje o płatnościach w naszym sklepie znajdziesz w zakładce: Bezpieczne płatności.

 

Czy mogę zapłacić za zakupy w ratach?
Tak! System płatności ratalnej jest możliwy w ramach szybkiej płatności on-line przez serwis Przelewy24 dla zakupów o wartości wyższej niż 300 zł. Wówczas w serwisie Przelewy24 dostępne są szybkie raty on-line w Alior Banku oraz mBanku.

 

Czy każda przesyłka jest ubezpieczona?
Tak! W naszym sklepie każda przesyłka jest ubezpieczona na kwotę 10.000 zł.

 

Czy za zakupy otrzymam paragon lub fakturę?
Oczywiście! Dla każdej transakcji w naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT: imienną lub dla firmy, w zależności od opcji, którą wybierzesz przy finalizacji zamówienia.

 

Mam kłopot z szybką płatnością przez Przelewy24, co teraz?
Jeśli masz kłopot z dokończeniem płatności przez Przelewy24 prosimy poinformuj nas o tym mailowo, a za swoje zamówienie zapłać przelewem tradycyjnym w tytule przelewu podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz w zakładce: Bezpieczne płatności.

 

Złożyłem już zamówienie, lecz chciałbym coś jeszcze dodać do przesyłki- jak możemy to rozwiązać?
Nie ma problemu! Po prostu złóż jeszcze jedno zamówienie i poinformuj nas mailowo, scalimy Twoje zamówienia i za przesyłkę zostanie naliczona tylko jedna opłata (lub jej brak gdy wartość zamówienia będzie większa niż 399 zł).

 

Złożyłem już zamówienie, lecz nie otrzymałem potwierdzenia mailowego, co teraz?
Każde zamówienie w naszym sklepie jest niezwłocznie potwierdzane wiadomością e-mail, jeśli takiej nie otrzymałeś prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. Gdy znajdziesz nas w SPAM'ie bardzo prosimy o dodanie naszego adresu e-mail do Twojej listy kontaktów, wówczas przyszłe wiadomości np. o zrealizowaniu zamówienia z pewnością dotrą bez przeszkód.

 

Pozdrawiamy! :)