Kask posiada niespotykaną wcześniej kolorystykę i jest liderem wśród grupy Core.
Produkt charakteryzuje się daszkiem, który w każdym momencie możesz zdjąć.
Marka Uvex zastosowała w tym modelu technologię hardshell, która gwarantuje odporność kasku na wstrząsy i uderzenia.
System FAS odpowiada za dopasowanie długości pasków do własnych potrzeb. Kask leży mocno na głowie i wykluczone jest, aby ześlizgnął się z głowy nawet podczas gwałtownego uderzenia.
Technologia Monomatic pozwala na wielostopniową regulację zamka blokującego przy pomocy jednej ręki.
Kask wyposażono w wyściółkę x-fit o grubościach 5 oraz 10 mm, którą możesz wyjąć.
Uvex HLMT 5 pro posiada 10 kanałów wentylacyjnych gwarantujących przewiewność.
Do Twojej dyspozycji są dwa rozmiary skorupy.
kolor | różowy, szary |
waga [g] | 390 |
technologia | Monomatic, Hardshell |
wentylacja | 10 kanałów wentylacyjnych |
cecha | Z daszkiem |
rodzaj | Miejski (rekreacyjny), Orzeszek |
Kod produktu | 41/0/303 |
Niemiecka marka Uvex powstała w latach 1926 roku. Nazwa firmy to skrót od wyrażenia Ultra Violet Excluded, co oznacza 100% ochrony przed ultrafioletem. Od samego początku istnienia to właśnie ta cecha była znakiem rozpoznawczym marki.
Oprócz gogli narciarskich, znanych i używanych przez słynnych sportowców na całym świecie, Uvex produkuje również okulary, kaski narciarskie i rowerowe oraz buty. Naczelną zasadą marki jest zapewnienie bezpieczeństwa, dlatego wszystkie produkty przechodzą zaawansowane testy, mające gwarantować jak największą ochronę zdrowia i życia podczas uprawiania ulubionego sportu. Asortyment Uvex pod względem designu jest różnorodny, a gogle i pozostałe produkty występują w wielu kolorach i wzorach.
Twoja opinia może być pierwsza.
Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość dodawania opinii.
Szczegółowe informacje odnośnie procedur związanych z opiniami o produktach przedstawione są w punkcie 10. Regulaminu. Wypełniając formularz przekazujesz nam dane osobowe. Dane osobowe w sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności.