WYPRZEDAŻ ŚWIĄTECZNA do -60% SPRAWDŹ >>

Płachta ochronna na śpiwór bivy bag Survival Bivi Terra Nova

EAN: 5060122789677

523,73  649,99  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Ilość
wysyłka 24 h
Dostępna ilość: 1

Terra Nova Survival Bivi płachta ochronna na śpiwór

Płachta biwakowa Survival Bivi marki Terra Nova to niezwykle praktyczne wyposażenie doskonale sprawdzające się na survivalowych wyprawach pod namiot, na działce, na biwaku. Po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, dzięki czemu łatwo ją zabrać w podróż. Posiada także bardzo dobre właściwości oddychalności co gwarantuje dobry klimat wewnątrz. Ponadto zapewnia wygodny odpoczynek podczas wyprawy.

Najważniejsze cechy, które charakteryzują płachtę biwakową Terra Nova Survival Bivi to:
  • lekkość, która zapewnia łatwość zabrania ją w podróż
  • wykonanie z całkowicie wodoodpornego i oddychającego materiału Terra Nova Dusk fabric
  • wyposażenie w proste zamknięcie ze sznurkiem, które mieści się w niewielkim pokrowcu
  • możliwość użytkowania jej jako samodzielną płachtę biwakową lub w komplecie z tarpem
Oddychalność: 6 000 g/m2/24h
Wodoodporność: 10000 mm H2O
kolor czarny
waga [g] 340
długość [cm] 215
szerokość górna [cm] 74
wymiary po spakowaniu [cm] 21 x 11
Rodzaj mumia
tkanina zewnętrzna Terra Nova Dusk fabric 10000mm

Terra Nova - śpiwory,  namioty, akcesoria kempingowe

 

 

TERRA NOVA TO PRODUCENT ULTRALEKKICH NAMIOTÓW EKSPEDYCYJNYCH ORAZ DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA OUTDOOROWEGO

Historia marki Terra Nova Equipment rozpoczyna się w 1993 roku kiedy ruszyła produkcja lekkich, ekspedycyjnych namiotów. Przełomowym czasem dla marki okazał się rok 2004 kiedy to wprowadzono na rynek pierwszy na świecie namiot o wadze poniżej 1 kg, ustanawiając tym samym Rekord Guinnessa na najlżejszy namiot na świecie. Terra Nova to producent oferujący najwyższej jakości namioty turystyczne do zadań specjalnych, które są nie tylko lekkie, ale przede wszystkim chronią podróżników przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.

HISTORIA MARKI TERRA NOVA

Marka narodziła się w 1993 roku, w wyniku odłączenie się od Wild Country Ltd, jednak same projekty powstawały już od 1960 roku pod nazwą Wintergear. Ben i Marion Wintringham jako pierwsi w Europie stworzyli namioty o geodezyjnym stylu i jako pierwsi produkowali wysokiej jakości namioty wyposażone w uszczelnione szwy, których zadaniem była ochrona przed deszczem. Marka Wintergear została zakupiona przez Wild Country Ltd i od 1985 roku namioty były produkowane w Derbyshire, gdzie do dziś tworzone są produkty Terra Nova. Po stworzeniu marki w 1993 roku, firma została poddana rebrandingowi, znacznie rozszerzono ofertę i zmodyfikowano o rozwiązania dedykowane ekspedycjom. Niezwykle lekkie, kompaktowe, ale przede wszystkim innowacyjne projekty sprawiły, że obecnie marka jest rozpoznawalna na całym świecie.

ROZWÓJ MARKI TERRA NOVA

W 1999 roku, w ramach działalności marki Terra Nova, powstała linia namiotów turystycznych skierowana do szerszej grupy odbiorców i przeznaczona na mniej ekstremalne warunki, o nazwie Wild Country. Zarówno pos szyldem Terra Nova, jak i Wild Country rozwijane były również śpiwory, plecaki, kije trekkingowe, torby rowerowe i akcesoria skupiające się na osiąganiu jak najniższej wagi. Pierwsze projekty tworzone były z myślą o trudnych górskich warunkach za sprawą stabilnej konstrukcji, z powodzeniem stawiały czoła wymagającej pogodzie. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii stały się idealnym rozwiązaniem na wilgotny klimat oraz były o wiele wygodniejsze, trwalsze i łatwiejsze do rozstawienia od modeli ówcześnie dostępnych na rynku. Ikonicznym modelem, który powstał w 1983 roku, był legendarny Quasar – produkowany i sprzedawany do dziś.

PIONIERSKIE ULTRALEKKIE NAMIOTY

Wraz z nastaniem nowego milenium, marce udało się wprowadzić na rynek ultralekki namiot, którego waga spadła poniżej 1kg! Podczas projektowania brano pod uwagę każdy element składający się na konstrukcję. Planowanie tego, jak będzie wyglądać namiot, obejmowało opracowanie nowej tkaniny, nici oraz pałąków utrzymujących optymalne parametry. W wyniku intensywnych prac i testów, w 2004 roku na rynek wyszedł pierwszy jednoosobowy namiot o wadze wynoszącej 990 g – Laser Lite. Projekt został wielokrotnie nagrodzony m.in. nagrodą Światowego Rekordu Guinnessa. W efekcie stylistyka Laser stała się standardem dla całej branży zajmującej się tworzeniem ultralekkich namiotów. Technologiczna innowacyjność od samego początku stała u podstaw działalności marki Terra Nova, co zostało już przez nią wielokrotnie udowodnione wprowadzając kolejne rozwiązania.

SERIA ULTRA

Seria namiotów Ultra powstała przy pomocy najnowszych technologii, które przesuwają granice rozwoju pieszej turystyki. Produkty z serii Ultra są odpowiedzią przede wszystkim na potrzeby sportowców outdoorowych, którzy potrzebują możliwie najlżejszych parametrów nie tracąc przy tym funkcjonalności sprzętu. Opracowanie i zastosowanie nowych materiałów, które wcześniej nie były stosowane na skalę komercyjną w produkcji namiotów, pozwoliły Terra Nova na zmniejszenie ciężaru namiotów i osiągnięcie 4 kolejnych rekordów świata dla najlżejszego namiotu. Największą chlubą producenta jest najlżejszy namiot na rynku Laser Pulse Ultra 1, który waży zaledwie 450 g, ale także posiada bardzo niewielkie wymiary po spakowaniu 30 cm x 9 cm.

 
Opinie klientów

Twoja opinia może być pierwsza.

Tylko zalogowani użytkownicy mają możliwość dodawania opinii.

Szczegółowe informacje odnośnie procedur związanych z opiniami o produktach przedstawione są w punkcie 10. Regulaminu. Wypełniając formularz przekazujesz nam dane osobowe. Dane osobowe w sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności.